JAG ÄR BÄÄÄÄST

tjoooo

Publicerad 2010-10-16 12:34:33 i Min vardag

Länge sen jag bloggade här känns de som.
Ska få skjus till pappa snart.
fett läskigt de spökar typ här hos mamma, är ensam hemma och de hörs
som om nån typ slog i väggarna och slog igen garderober, läskigtläskigt.
igår var jag med sophie och jessica, först var ja i skolan ganska okej faktist. sen vid 13.30
slutade jag soooft. så tog 545v tror jag t sigma, så mötte jag sophie och jessica. sen bakade vi
brownis fast den blev som kladdkaka.
den här veckan har varit okej.
ska typ kanske träffa adam idag vet inte riktigt kommer inte in på msn, så kan nt prata med han.
har typ inget mer att skriva, ska fixa mej sen ska jag gå ut till parkeringen för jag
ska få skjus av nina och hennes kille rille.
men ni får ha det så bra, ska försöka hitta usb sladden så jag kan ladda upp bilder.
hejdå ;D

Kommentarer

Postat av: chaiimphoemphon

Publicerad 2010-10-16 12:37:28

okej va kul! :D själv ska jag på lan med mina kompisar :D

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela