JAG ÄR BÄÄÄÄST

nya skolan

Publicerad 2010-10-01 08:19:08 i Min vardag

hejhej bloggen
idag ska jag gå första dan i den nya skolan!
ska gå typ röda spåret med runby skolan och grimsta, tråkigt.
kommer typ inte orka, för jaghar mensvärk, och de gör ont som in åt helvete.
aja har typ inget mer att skriva, efter skolan
ska jag vara med sophie, drar förbi pappa ett tag tror jag?
sen går jag t sophie bara
vi ska dra in t stan och typ inte göra nått speciellt
föresten har halvdag idag, så jag slutar typ 12 eller nått, vettefan
aja ni får ha det så bra, hejdå :)

Kommentarer

Postat av: Sandra

Publicerad 2010-10-01 09:59:34

Jag var på en shoppingtur sen var jag ute och fotade :)

Har du några planer för helgen då? :)

Postat av: Maria

Publicerad 2010-10-01 10:16:05

Kul att du är med o tävlar i veckansblogg :) Jag drar en vinnare på söndag!



Ha en bra dag!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela