JAG ÄR BÄÄÄÄST

MusiQ

Publicerad 2010-10-09 18:43:37 i Min vardag


Ge mej en chans och jag ska visa allt ja har
duvet vem du är du stavas underbart
du är det finaste som finns som vandrat på vår jord
jag kommer aldrig släppa taget för jag håller mitt ord
Det ska va du och jag vi ska vandra hand i hand
igenom eld skog och vatten ska vi finnas för varand
jag ska skrika ditt namn över hela atlanten
när vi två blev ett kan aldrig glömma den natten
du är så underbar du förstjänar mycket mer
jag älskar dej baby hoppas dagarna blir fler
du är så himla fin, underbar och vacker
jag behöver inte leta för jag har funnit den skatten
om jag fick bestämma skulle vi dela liv föralltid
du byggde upp en man från en pojke utan framtid
jag älskar dej baby skulle göra allt för dej
du är prinsessan i mitt liv du betyder allt för mej
du är det finnaste som finns du är så underbar
prinsessan i mitt liv de ska va du och jag
du och jag mot hela världen ja sagan ska bli sann
jag kan se oss framför mej när vi håller hand i hand
du är det finaste som finns du är så underbar
prinsessan i mitt liv de ska va du och jag
du och jag mot hela världen ja sagan ska bli sann
jag kan se oss framför mej när vi håller hand i hand

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela