JAG ÄR BÄÄÄÄST

Hejeeeee

Publicerad 2010-10-09 17:19:37 i Min vardag

Hejhej slaggade hos nicole inatt, vi gjorde typ inget speciellt, först var vid med
sophie i märsta för vi skulle följa med henne, sen drog vi till väsby dirrekt efter.
och nästa vecka ska vi träffas alla tre, vi kanske ska träffa adam, vet nt riktigt. aja
tillbaka till de vi pratade om innan...
iallafall, jag och nicole kom hem vid 10 kanske, sen pratade vi med en kille i telefonen ;D. sen typ tog
vi massa fotton, lägger nog upp några idag på bloggen.
aja idag har jag varit med nicole, var med henne för kanske en timma sen, har typ inget mer att skriva
om dagen, ska vara hos pappa till klockan 9, för då kommer mamma och hämtar mej.
aja ha de så bra, sitter vid datan nu och pratar med sophie och johan
hejdå ;D




typ några bilder på mej :$ aja hejdå :D

Kommentarer

Postat av: johiish

Publicerad 2010-10-17 13:11:16

min älskling (a)<3

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela