JAG ÄR BÄÄÄÄST

t älskling

Publicerad 2010-11-23 21:08:50 i Min vardag

jag tittar upp mot det blå, samma sak varje dag
varje gång du ringer, din röst gör mig knäsvag
du är så vacker, du gav mig allt det jag saknat
om jag drömmer nu, så vill jag fan aldrig vakna
stanna hos mig baby, för med dig känns allt lätt
jag kan inte riktigt förstå att vi två har blivit ett
jag har varit utan syre, i varenda ven
men du hjälpte mig upp, för att stå på egna ben
allt med dig är speciellt, du älskar mina fel
jag vill att du ska veta, att bara du får mig hel
en minut utan dig, är som en evighet, jag svär
du är den finaste, som har existerat här
jag har skrivit våra namn, i sanden, uppe på månen
för där rör sig ingenting, jag vill aldrig va ifrån dig
du har mitt hjärta, så är det föralltid
du får inte gå, för du har blivit min framtid

jag tittar på dig, du är en stjärna, jag lovar
brukar undra, om du är en ängel från ovan
du är den enda, du har blivit min värld
du är alldeles för bra för att höra hemma här
du har fått mig känna sympati, när allting vart åt helvete
jag vet inte hur, men du gör mig till något bättre
någonting som jag alltid velat vara
du gjorde mig så lycklig, när min kärlek blev besvarad
jag kommer aldrig glömma bort dig, svär på min grav
du är den personen som jag alltid velat ha
handen på hjärtat, alla ord här är sanning
du betyder så mycket, jag sviker dig aldrig
du är så mycket, du är för bra för att va sann
lova mig, att aldrig någonsin släppa min hand
jag är gjord för dig, du gav mig kärleken tillbaks
tillsammans med dig, så fann jag mitt jag


Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela