JAG ÄR BÄÄÄÄST

Dålig uppdatering

Publicerad 2010-12-06 19:07:10 i Min vardag

Hejhej

fredags: Ja va i bajs skolan, slutade 13.30 drog t pappa sen mötte jag sophie och jessica,
så drog vi hem t sophie och va där i typ 2 timmar, sen fixade vi oss, sen kom sara och nicole.
Sen följde jag med nicole och sara hem t nicole, så skulle nicole fixa sej och byta kläder.
Sen drog vi t studio 194 och va där t 11. Sen hade tydligen min mamma ringt polisen för ja nt svarat
på sms och när dom ringde. Fick utegångsförbud.

Lördags: Drog t södertälje centrum med mamma och kevin, vi skulle typ få en bil, sen gick vi
runt i affärer och typ åt på en resturang, åt typ kycklingsallad skiiitgott. Sen typ vare några killar som typ
bah heej tjejer t mej och en kompis. Sen vi bah kolla på dom och gick vidare, för vi skulle dra t bik bok fast de va stängt.
Sen påvägen tillbaks såg vi killarna dom bah sa deras nummer. Sen åkte vi hem typ 5. Sen aa.

Söndags: Va först i stinsen och köpte skor, halsduk och vantar, sen blev jag skjusad t my för hon fyllde år.           När ja va framme skulle vi äta typ nån macka (stavning) med typ räker och sånt på.
Sen vid typ 5 så drog jag och my
till stationen för hon skulle träffa sin kille. Sen träffa vi han, han va inte direkt så snygg menmen. Sen va vi vid stationen, de va as kallt ute. Vi drog t coop så blev vi utkastade för dom typ strulade. Sen åkte vi hem 8.

Måndag: Inte gjort så mke, varit i skolan och typ inge mer, efter skolan drog ja hem t pappa. Sen blev ja hem skjusad t mamma vid 4. Sen har ja haft gäster och så, och nu gör ja nt ett skit.. eller jo bloggar, aja har inge mer att skriva.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela