JAG ÄR BÄÄÄÄST

18.52

Publicerad 2010-12-26 18:52:30 i Min vardag

Fredag: Firade jul med mammas sida fast mamma var inte med, fick 3300 typ sen vid 21.00 kom mamma och hämtade oss. så åt vi julgodiset vi hade bakat dan innan julafton. Sen fick jag 1000 kroner.

Lördag: Träffade jessica vi möttes vid centrum vid 1 sen va centrum stängt så vi drog hem t min pappa så satte ja mej vid facebook sen efter ett tag så kom min pappa in och frågade om vi ville ha godis så vi sa självklart ja. så drog vi t affären och köpte godis sen satt vi på en film sen somnade jessica. Sen drog vi t väsby centrum så köpte vi frysta hallon och blåbär sen drog vi hem.

Söndag: Drog t centrum med hanna och sophie, köpte kläder och skor t nyår sen åt jag sushi och drack chailatte. Sen tog jag bussen hem vid 3. Imorn ska jag dra t centrum med jessica igen då ska jag köpa mer nyårskläder och ska hjälpa jessica att välja nått snyggt t nyår.

Kommentarer

Postat av: Bea

Publicerad 2010-12-28 11:53:40

Hejhej !

Kolla gärna in min blogg och se hur jag förbereder mig till Top Model - Tävlingen och häng med mig till london för olika modelljobb!



Kram Bea!

Postat av: Bea

Publicerad 2010-12-28 11:53:58

Hejhej !

Kolla gärna in min blogg och se hur jag förbereder mig till Top Model - Tävlingen och häng med mig till london för olika modelljobb!



Kram Bea!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela